Искать в этом блоге

вторник, 14 ноября 2017 г.

День народження українського поета Андрія Малишка (1 (14) листопада 1912р.)




“БЛАГОСЛОВЕН БУДЬ, СВІТЕ МІЙ…”

Я просто мало жив. Я тільки віть                                                    .Людських шукань, врожаїв та політь,                                     .
Я тільки іскра ватри молодої,
Суремний крик у сніжному завої,
Клітина вибуху нових століть.

……………………………………..
Я просто мало жив…

А.Малишко

14 листопада виповнюється 105 років від дня народження видатного українського поета Андрія Малишка.
Всі знають його, зокрема, за текстами пісень: «Знову цвітуть каштани», «Пісня про Київ», «Пісня про рушник», «Вчителька».
Андрія Малишка називають "солов'їним серцем України" за його невмирущі пісні, що живуть у народі й сьогодні. У поезії складного XX століття залишився найпослідовнішим поетом-традиціоналістом, який попри всі модерні віяння, зберіг глибинну народнопоетичну основу української лірики, її яскраву образність, соковиту й колоритну мову. Тим - то його щирі й задушевні твори назавжди ввійдуть до золотого фонду нашої літератури як свідчення величі й краси мистецтва слова.


Пісенна душа Андрія Малишка


Комментариев нет:

Отправить комментарий